فیس بوک منفورترین شبکه اجتماعی در جهان شد-راهبرد معاصر

فیس بوک منفورترین شبکه اجتماعی در جهان شد

تحقیقی جدید منفورترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان را معرفی کرده است. طبق این پژوهش فیس بوک منفورترین شبکه اجتماعی در جهان است و در ۳۹ کشور کمترین امتیاز را به دست آورده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۴۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از آن، میکروبلاگ ردیت در ۳۰ کشور از جمله انگلیس منفورترین اپ اجتماعی به حساب می‌آید. این درحالی است که تیک تاک محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است و در صدر اپ‌های محبوب ۳۰ کشور قرار دارد.

در این تحقیق سرویس ردیابی ایمیل Mailsuit نقد‌های ۱۵۰۰ اپلیکیشن در گوگل پلی را بررسی کرد. پژوهش نشان داد فیس بوک در میان پلتفرم‌های اجتماعی کمترین محبوبیت را دارد.

این اپ به خصوص در کشور‌های آمریکایی جنوبی منفور بود به طوریکه فقط ۴ کشور شبکه اجتماعی دیگری به جز فیس بوک را به عنوان پلتفرم منفور خود ذکر کردند.

همچنین این شبکه اجتماعی در بخش‌هایی از آفریقا و آسیا منفور بود و در هندوستان، پاکستان و نیجریه منفورترین پلتفرم ذکر شده بود. البته میزان محبوبیت دیگر پلتفرم‌های متا مانند اینستاگرام و تردز فقط اندکی از فیس بوک بهتر بود.

از سوی دیگر شبکه اجتماعی ایکس در ۱۰ کشور منفورترین پلتفرم و درکل سومین پلتفرم نامحبوب تحقیق بود. علاوه برآن در کل ۳۰ کشور از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا و سوئد پایین‌ترین امتیاز محبوبیت میان شبکه‌های اجتماعی را به ردیت داده بود. / دیلی میل

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده